Ze względu na uniwersalność i spore możliwości personalizacji, bluza z własnym logo będzie chętnie kupowanym produktem. Stąd też firmy zajmujące się nadrukami reklamowymi, powinny taki produkt mieć w swojej ofercie. Zazwyczaj klient ma możliwość wyboru gatunku, koloru bluzy oraz miejsca do nadruku logo w jednym bądź kilku kolorach. Istnieje ponadto możliwość zamówienia takiego produktu wg indywidualnego produktu. Jest to zatem popularny produkt reklamowy wszechstronnego użytku.
Oczywistym odbiorcą takich bluz będą przedsiębiorstwa, które zakupią je jako odzież pracowniczą. Jednolity strój całego zespołu z oznaczeniami firmowymi podkreśli profesjonalizm przedsiębiorstwa oraz pracowników. Jest wręcz niezbędny u osób mających bezpośredni kontakt z klientem, np. na targach, eventach, czy w przypadku najróżniejszych branż usługowych. Spełnia również funkcje ochronne, zatem realizuje również wymogi BHP.
Jednak nie tylko przedsiębiorstwa będą odbiorcą takiej odzieży. Coraz liczniejszą grupę konsumencką w Polsce stanowią sportowcy – amatorzy. Dla nich organizowane są zawody biegowe, kolarskie, triathlony czy zloty morsów. Pamiątkowa koszulka finiszera w pakiecie startowym to miły i oczekiwany dodatek. Jednak nie tylko firmy organizujące zawody są potencjalnym partnerem handlowym. Sami Sportowcy zrzeszając się w formalne lub nieformalne grupy chcą być rozpoznawalni. Bluza z własnym logo będzie podkreślała przynależność do ekipy i z dumą noszona w czasie treningów, spotkań morsów czy na zawodach.